تعمیرگاه تخصصی BMW در کرج

دوشنبه 11 شهريور 1398
16:25
admin

کشور آلمان در صنعت خودروسازی از جایگاه بالایی بهره مند است ؛ زیرا که خودروهای ساخته شده در این کشور دارای کیفیت ، تکنولوژی و طول عمر بالایی هستند . مرسدس بنز، بی ام و و پورشه سه خودروساز آلمانی هستند که
محصولات آن‌ها از گران‌ترین و با ارزش‌ترین خودروهای دنیا شناخته شده و سالانه به کشورهای زیادی صادر می‌شوند .

بی ام و یکی از شرکت‌های خودروسازی آلمانی است که از مهم‌ترین کارخانجات تولید خودرو در جهان می‌باشد. هر چند کیفیت محصولات، استحکام و قدرت بنز شهرت بالایی دارد ، اما ممکن است قطعات آن‌ نیز همانند دیگر خودروها سبب آسیب و خرابی شود که به تعمیر نیاز دارد ، اما به شکلی که قطعات و طراحی این خودرو از پیچیدگی‌های زیادی برخورددار است ، تعمیرات آن‌ باید توسط تعمیرکار متخصص و با تجربه انجام گیرد .

بی اِم‌ وِ (به آلمانی: BMW) که کوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بایِریشه موتورن وِرکه» (به آلمانی: است و در فارسی معمولاً بی اِم‌ وِ خوانده می شود ، یک شرکت خودروساز آلمانی است ، که از تولیدکنندگان به اسم خودرو‌های لوکس و موتورسیکلت در جهان محسوب می شوند . دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد .

آسیب‌دیدگی هر یک از قطعات و یا بخش‌های خودرو در عملکرد دیگر بخش های آن نیز مشکل ایجاد می‌کند . به‌همین علت در صورت خرابی هر کدام از قطعات خودرو باید برای جلوگیری از آسیب بیشتر ، خودرو به تعمیرگاه برده شود . در تعمیرگاه‌های خودرو با به کار بردن از دستگا‌ه‌های پیشرفته عیب های خودرو را شناسایی و حل می‌کنند . سلامت و بازدهی خودرو برای صاحبان آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . قطعات خودرو می‌توانند به علت های بسیاری دچار خرابی شوند و کارکرد خودرو را با مشکلاتی رو به رو نمایند . در این مواقع خودرو باید به تعمیرگاه برده شوند . در تعمیرگاه‌ های خودرو موتور و قسمت های اصلی آن را برای بررسی قرار می‌دهند و برای اطلاع دقیق از مشکلات خودرو از دستگاه‌های تخصصی استفاده می‌کنند .

تعمیرگاه BMW در کرج :

تعمیرگاه bmw در کرج ، بی ام دبلیو نام برند خودرو سازی آلمانی است که به طراحی و تولید خودرو های لوکس و موتور سیکلت مشغول است و در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در شهر مونیخ است . این شرکت همچنین اکنون مالک شرکت های رولزرویس موتور کارز و مینی است . کارخانه های این شرکت در کشور های چین و هند و امریکا و افریقا جنوبی و برزیل و ایالات متحده امریکا قرار دارد . موتور های ساخته شده به وسیله این برند دارنده بیشترین عنوان سال در رقابت های بین المللی موتور سال است .

تعمیرگاه تخصصی بی ام و در کرج :

تعمیرگاه تخصصی بی ام و در کرج ، این شرکت به وسیله فرانتس یوزف پوپ در سال ۱۹۱۶ تاسیس شد و در سال ۱۹۱۷ توانست اولین کارخانه تولید موتور هواپیما این برند را تاسیس نماید و سال بعد به دلیل پایان جنگ جهانی اول و امضا قطع نامه ورسای تولید و طراحی موتور های هواپیما در این شرکت متوقف شد و این برند تا سال ۱۹۲۳ تنها به تولید موتور سیکلت اکتفا نمود .

تعمیرکار خوب BMW در کرج :

تعمیرکار خوب bmw در کرج ، این شرکت در سال ۱۹۶۶ برای بدست اوردن دانش تولید تسمه تایم برای موتورهایی با میل سوپاپ در بالا اقدام به خریداری کارخانه های هانس گلس در دینگل فینگ المان کرد . در طی سال های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ این شرکت اقدام به خرید یک تاسیسات عظیم طراحی در کالیفرنیای امریکا کرد و همچنین سهام گروه روور را خریداری کرد ولی پس از ۶ سال نیز به دلیل ضرر های زیاد این گروه را فروخت و اقدام به بدست اوردن شرکت های مینی و رولزرویس کرد .

تعمیرکار حرفه ای بی ام و در کرج :

تعمیرکار حرفه ای بی ام و در کرج ، اکنون بیشتر سهام این شرکت در اختیار خانواده کوانرت است و بقیه سهام که حدوداً نیمی از سهام کل شرکت است در بازار بورس فرانکفورت و درد دسترس عموم است . لوگو این شرکت در سال ۱۹۲۹ تایید شد که به شکل پره های ملخ در حال چرخش هواپیما است .

تعمیر تخصصی BMW
شرکت بی اِم‌ وِ در سال ۱۹۱۶ به وسیله ی فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد . این شرکت هم‌ اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است .

در سال ۲۰۱۵ بی اِم‌ وِ بیش از دو میلیون و چهارصدهزار دستگاه وسیلهٔ نقلیه تولید کرد . این شرکت در حال حاضر در کشور‌های آلمان ، برزیل ، چین ، هند ، آفریقای جنوبی و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد .

اگر به دنبال یک تعمیرگاه بی ام و در کرج می باشید با ما همراه شوید .

و لوازم یدکی bmw در کرج دارای سال ها سابقه می باشد . که در زمینه ارائه خدمات تعمیر خودرو bmw

و لوازم یدکی آن فعالیت می نماید . ارائه سرویس های دوره ای ، تعمیر اساسی موتور ، عیب یابی و تعمیر سیستم های الکترونیکی و سیم کشی ، تعمیر جلوبندی و تعویض شیشه و سقف ، از جمله خدمات ویژه ی تعمیرگاه تخصصی بی ام و در کرج به حساب می آید .

موسس شرکت BMW

در سال ۱۹۲۸ با برداشته شدن تحریم ها این شرکت توانست برای اولین بار به تولید و طراحی خودرو مشغول شود . به علت مشکلات مالی در سال ۱۹۵۹ این شرکت تا معلق شدن نیز پیش رفت اما سهام داران این شرکت باز هم تصمیم به ادامه کار خود گرفتند و با خریدن حق تولید خودرویی ایتالیایی به نام ایزوایستا توانست سبب نجات خود از ورشکستگی شود و به مقدار زیادی سود دهی برای این شرکت داشت .

مراحل ترقی شرکت BMW

در سال ۲۰۰۲ این شرکت تغییر قابل توجهی در مدل های طراحی شده خود انجام داد . همچنین کریس بنگل که مسئوول طراحی های این شرکت را برعهده داشت در سال ۲۰۰۹ از این شرکت جدا شد و ادریان فن هایرونک جایگزین ان شد . فوربز این شرکت را در سال ۲۰۱۲ به عنوان خوش نام ترین برند تولید خودرو معرفی کرد . همچنین این برند در سال ۲۰۱۵ به تولید بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون خودرو رسید به جرات میتوان گفت که یکی از موفق ترین برند ها در زمینه ی تولید خودرو می باشد .

امیدواریم از مقاله همه چیز در مورد شرکت بی ام دابلیو BMW نهایت استفاده را برده باشید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی bmw در کرج :
کلیه خدمات مکانیکی همانند جلوبندی bmw

برق بی اِم‌ وِ

کولر بی اِم‌ وِ

سرویس های دوره ای لوازم یدکی نو و استوک
تمامی لوازم موجود در تعمیرگاه تخصصی در کرج bmw

اصل می باشد . البته اگر به دنبال استوک نیز می باشید در ان تعمیرگاه پیدا می کنید .

می توانید با خیالی راحت به تعمیرگاه تخصصی bmw مراجعه نمایید و تعمیرات خودرو خود را به این تعمیرگاه بسپارید .


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fderty است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]