تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ خود را به کجا بسپاریم؟

دوشنبه 11 شهريور 1398
16:25
admin

بدون شک گوشی‌های موبایل یکی از ابزارهای مهم و مفید برای ما محسوب می‌شوند. پس نباید متعجب شد که تعویض و خرید قطعات اصلی این گوشی‌ها و بخصوص باتری گوشی‌ موبایل یکی از دغدغه‌های کاربران و مصرف کنندگان این تکنولوژی‌ها باشد. این گوشی‌ها به انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض توسط کاربران در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند و کم‌کم جایگزین باتری‌های قابل تعویض می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

تعویض باتری گوشی‌های موبایل که امروزه جهان ما را تسخیر کرده‌اند، دغدغه‌ی بسیاری از صاحبان این گوشی‌های هوشمند شده است. این گوشی‌ها با انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های قابل تعویض بیشتر مورد پسند کاربران است زیرا این امکان را به آنان می‌دهد که باتری گوشی خود را در صورت خرابی تعویض کنند و یا یک باتری یدکی همیشه به همراه داشته باشد و در صورت تمام شدن باتری اصلی، آن را با باتری یدکی جایگزین کند. اما در سال‌ها اخیر استفاده از این نوع طراحی با توجه به ضدآب شدن گوشی‌های موبایل کم‌کم در حال منسوخ شدن است. پس تعویض باتری گوشی موبایل بدون مراجعه به متخصص‌های این زمینه امکان پذیر نیست. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

تعویض باتری اپل

بسیاری از افرادی که از گوشی‌های هوشمند آیفون استفاده می‌کنند با توجه به غیر قابل تعویض بودن باتری این نوع تلفن‌های موبایل تصور می‌کنند که تحت هیچ شرایطی نمی‌توان باتری گوشی خود را تعویض کرد. در صورتی که این طور نیست. گوشی‌های آیفون به دلیل ارگونومی خاص و طراحی بسیار باریک، باتری‌ قابل تعویض ندارند و تقریباً باتری‌های تمام گوشی‌های این برند در رده باتری‌های غیر قابل تعویض توسط کاربر قرار می‌گیرند. اما در صورتی که باتری یک گوشی آیفون آسیب دید چه باید کرد؟ آیا باید گوشی را دور بیندازیم؟ خیر! می‌توان با مراجعه به نمایندگی‌های مجازی مثل فروشگاه ماکروتل، باتری اپل را تعویض کرد. (برای بررسی قیمت و کیفیت باتری‌های آیفون موجود در فروشگاه ماکروتل روی باتری آیفون، کلیک کنید.) دسترسی به باتری اپل برای کاربران عادی کمی مشکل خواهد بود و امکان دارد در هنگام تعویض باتری اپل به گوشی آسیب بزنند، لذا بهتر است برای تعویض باتری گوشی‌های آیفون به یک نمایندگی مجاز مراجعه کنید. شرکت ماکروتل جدا از ارائه باتری آیفون اصلی و با کیفیت اوریجینال، تعویض این باتری‌ها را نیز در دفتر تعمیرات موبایل در تهران انجام می‌دهد. باتری آسیب دیده و باتری‌ جدیدی که قصد خریداری آن را دارید پس از تست توسط دستگاه تست باتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا در صورت وجود مشکل احتمالی، از آسیب رسیدن به گوشی موبایل جلوگیری شود. همچنین شرکت ماکروتل برای اطمینان بیشتر مشتریان، خدمات گارانتی برای تعویض باتری را نیز به شما ارائه می‌دهد.

در دفتر تعمیرات موبایل‌ ماکروتل تعویض باتری اپل بین 7 الی 15 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت و بلافاصله گوشی خود را تحویل خواهید گرفت. کارشناسان ما از چسب مخصوص زیر باتری آیفون و همچنین چسب ضدآب در صورت تمایل کاربران استفاده می‌کنند و بدون هیچ ایرادی گوشی را تحویل شما خواهند داد. باتری‌ گوشی‌هاس موبایل که در سایت ماکروتل به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می‌رسند همگی کیفیت OEM را دارا می‌باشند. البته محصولاتی با کیفیت ORG یا اصل چین نیز در این فروشگاه وجود دارد که کیفیت و قیمت پایین‌تری نسبت به کیفیت OEM دارند اما با این وجود از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. کیفیت ORG پس از کیفیت OEM رده‌ی دوم را در بازار جهانی دارد و به سرتاسر جهان صادر می‌شود.

تعویض باتری گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ به‌خصوص پرچم دارانی مثل مثل گوشی موبایل نوت 8 با توجه به طراحی ضدآب، از باتری‌های غیر قابل تعویض توسط کاربر بهره می‌برند. که البته این معضل به راحتی با مراجعه به نمایندگان ماکروتل و دیگر نمایندگان مجاز قابل حل خواهد بود. باتری سامسونگ در مدل‌های مختلف در بازار به کاربران ارائه می‌شود که از این میان تنها تعداد کمی دارای کیفیت اصلی هستند و بسیاری از آن‌ها تقلبی بوده و با قیمت‌های ارزان به کاربران فروخته می‌شوند. در صورت استفاده از این باتری‌های ارزان قیمت که اکثراً دارای ایرادات ساختاری هستند، امکان آسیب رسیدن به آی‌سی شارژ گوشی وجود دارد. باتری‌هایی که در سایت ماکروتل به خریداران ارائه می‌شود با دو کیفیت ORG و کیفیت OEM هستند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه باتری سامسونگ در مورد کیفیت و قیمت باتری‌های این شرکت اطلاعات لازم را کسب کنید. این باتری‌ها با دیگر باتری‌های تقلبی چینی که با قیمت‌های پایین ولی بدون کیفیت در بازار وجود دارند متفاوت هستند .وبسایت قطعات موبایل ماکروتل تمامی توضیحات لازم در مورد کیفیت باتری‌های سامسونگ موجود در فروشگاه و همچنین شرایط گارانتی تعویض باتری موبایل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تذکر:

تصور بسیاری از مردم این است که با تعویض باتری گوشی موبایل ممکن است به گوشی آسیب وارد شود. در صورتی که از نظر علمی این نگاه اشتباه است. یعنی با تعویض نکردن باتری‌های خراب ممکن است به گوشی خود آسیب وارد کنید. منبع انرژی دستگاه‌های الکترونیکی و به‌خصوص گوشی‌های موبایل، باتری‌های آن‌ها هستند. پس اگر کارایی گوشی برای شما اهمیت دارد باید به استفاده صحیح از آن توجه کنید. تمامی این باتری‌ها عمر مفیدی دارند و پس از مدتی عمر آن‌ها به پایان می‌رسد؛ پس اگر باتری شما نیز دچار مشکل شده است برای جلوگیری از صدمات بیشتر در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعویض کنید.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fderty است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]